ASSASSINAT D'UN ESCOLANET A PORT DE SAGUNT






http://amzn.eu/5poY9mD


L'assassinat d'un escolanet a la població de Port de Sagunt, l'any 1971, va ser el punt d'inspiració que em va empènyer a escriure aquesta novel·la: L'ALLARGADA OMBRA D'UNA PERVERSIÓ. L'autor d'aquell horrible assassinat era el mateix sacerdot que em va confessar a mi quan em preparava per a fer la Primera Comunió.

El mateix sacerdot que va passar, gairebé, tota la meva infantesa i primera adolescència, al meu poble.

El mateix sacerdot que els anys 1975/76 exercia de sacerdot en una parròquia de Lleida.- Un detall important: l'any 1974 el dictador signava la seva darrera condemna a mort, executant el jove català Salvador Puig Antich.

El mateix sacerdot, que un cop mort, l'any 2003, el seu nom, amb una breu biografia, va ser incorporat en un llibre, junt amb altres biografies de sacerdots, reconeguts com a exemple de vida, de l'orde de Sant Vicenç de Paül, publicada per un altre sacerdot d'aquesta orde.

El mateix sacerdot que l'any 1971, un dia abans d'anar-se'n d'aquella parròquia on feia una substitució, va violar i assassinar amb 58 punyalades el seu escolanet. Va ser descobert pel sacerdot titular d'aquella parròquia quan arrossegava el cos del nen, encara amb vida, fins a un pou. La criatura va morir abans d'arribar a l'hospital.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA MEVA ÀVIA

NOVEL·LA - SIRENA D'AIGUA DOLÇA - Segon tastet

SIRENA D'AIGUA DOLÇA