QUÈ ENS QUEDARÀ ENCARA PER VEURE, I PATIR...?



Ahir, a l'hora de les notícies del migdia, mirant-me TV3, amb la Julieta i la Mixeta Puzle, totes tres al.lucinavem amb tota aquella quantitat de verí contra TV3, que deixava anar la ministra per la seva boca. Jo, humilment, com aquell que vol però no gosa, he pensat:

"En un cas com aquest, seria bo, just i ens igualaria a tots, que la Fiscalia actués d'ofici, interposant-li una demanda per difamació i incitació a l'odi". Però clar, l'odi seria contra uns quants milions de "catalanets" que, a més "d'indepes", estimem TV3..."

No sé jo... 

M'he mirat la Julieta, i ella tota moixa, ha abaixat la mirada i s'ha limitat a dir un trist i sonor:

MIAU!

La Mixeta Puzle, que estava a l'altre costat del sofà, també ha dit "miau", ella, amb un to més fluix, m'ha mirat amb cara de pena i després ha fet el gest d'arronsar les espatlles, amb una certa impotència.

No sé jo... 😱

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA MEVA ÀVIA

NOVEL·LA - SIRENA D'AIGUA DOLÇA - Segon tastet

SIRENA D'AIGUA DOLÇA