MÀRQUETING CRU I PELAT
Per
tenir èxit, tot sovint, cal tenir un bon padrí, amb força diners, i a poder
ser, lluir un somriure encisador, però sobretot està dotat/da d'una bona xerrameca, utilitzant un discurs ple de paraules ben
sonants, o mal sonants, segons quin sigui el públic que ha de comprar el
producte. Només cal anar d’un costat a l’altre, aquí i allà, omplint l’aforament
de paraules i somriures a demanda, dir la frase adient amb el to de veu adeqüat i prometre allò que
endolceixi l’oïda del qui escolta, de tal manera que el mateix orador s’acabi
creient allò que promet, perquè finalment ningú es pregunti ni es qüestioni res.
Això, a parer meu, no és altra cosa que màrqueting cru i pelat. Que s’apliqui en política, però, a mi em fa venir basques i em fa
pensar que el personatge en qüestió no és altre que un titella carregat d'ego, en mans...
En
mans, de vés a saber qui. Tot i que si ens posem a pensar, no sé jo...
Maria Carme Poblet
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada