MÀRQUETING CRU I PELAT




        Per tenir èxit, tot sovint, cal tenir un bon padrí, amb força diners, i a poder ser, lluir un somriure encisador, però sobretot està dotat/da d'una bona xerrameca, utilitzant un discurs ple de paraules ben sonants, o mal sonants, segons quin sigui el públic que ha de comprar el producte. Només cal anar d’un costat a l’altre, aquí i allà, omplint l’aforament de paraules i somriures a demanda, dir la frase adient amb el to de veu adeqüat i prometre allò que endolceixi l’oïda del qui escolta, de tal manera que el mateix orador s’acabi creient allò que promet, perquè finalment ningú es pregunti ni es qüestioni res. Això, a parer meu, no és altra cosa que màrqueting cru i pelat. Que s’apliqui en política, però, a mi em fa venir basques i em fa pensar que el personatge en qüestió no és altre que un titella carregat d'ego, en mans... 

         En mans, de vés a saber qui. Tot i que si ens posem a pensar, no sé jo...

Maria Carme Poblet


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA MEVA ÀVIA

NOVEL·LA - SIRENA D'AIGUA DOLÇA - Segon tastet

SIRENA D'AIGUA DOLÇA