PLUJA SOBRE TERRA MOLLA. I MÉS...






 

Vaig començar a escriure no fa massa anys; primer ho feia d'esma, atropelladament, deixant-me portar... Fins que la meva ment racional prengué consciència que l'escriptura, per a mi, era tot un bàlsam guaridor i benèfic, i des de llavors que no paro. I ja no ho faig d'esma, ni atropelladament, però em segueixo deixant portar. Benvinguda escriptura! Tot un medicament sense efectes secundaris.

L'experiència va ser molt enriquidora, gairebé com una explosió d'aire fresc, sortit en erupció d'algun dels racons de l'ànima. O potser de les vísceres...?

Pot ser més aviat,  una mica de tot plegat.

Llavors vaig decidir buidar la motxilla de càrrega inútil; i lleugera, com una ploma, un alè, un sospir, un pètal de rosella..., seguir mon camí, costa amunt, flairant els aromes de la vida. Però sempre costa amunt; els pendents em fan venir vertigen.

Així i tot, de vegades també em sento petita i fràgil, gairebé com una papallona, o una ploma, un alè, un sospir, un pètal de rosella...






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA MEVA ÀVIA

NOVEL·LA - SIRENA D'AIGUA DOLÇA - Segon tastet

SIRENA D'AIGUA DOLÇA