BUIT







Capciosa nit de lluna plena
Preludi de misteris.
De bruixes i encanteris.
D’enganys i traïcions...

La nit mai s’atura.

I jo, fent camí pels clarobscurs
d’aquesta nit, amb la motxilla a l’esquena.
Acompanyada tothora pel fosc fum
d’una espessa boirina...

Oh Déu, que res m’aturi!

M'arriba l’udol de la mort.
Uns ulls traïdors que m’aguaiten.
Un cor que no batega.
Un dolor que mai apaivaga...

La por es desferma.

Corro i corro.
Vull deixar enrere
la foscor,  la por,  
el dolor i el buit que m'envolta...

La nit m’atura.

I ara, atrapada dins un eixam
de rasposes teranyines,
cap dolor sento.
Ni l’aire, ni el vent...

Ni la fredor del teu cor. Tan sols el buit.

Maria Carme Poblet
 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA MEVA ÀVIA

NOVEL·LA - SIRENA D'AIGUA DOLÇA - Segon tastet

SIRENA D'AIGUA DOLÇA